Sobota, 1. junij 2019, ob 21:00

Atrij mestne hiše Nova Gorica, Trg Edvarda Kardelja 1

 

Vstopnice: 8 Eur / 5 Eur (študentje, dijaki, brezposelni, upokojenci)

Mlajši od 18 let vstop prost

Za akreditacije in rezervacije pišite na kud.morgan@gmail.com

  • Facebook

event

galerija

Nastopajo:

 

ELECTROSCOPE (SLO, ITA) 

premierni nastop tria: Massimo De Mattia, Zlatko Kaučič in Vitja Balžalorsky

 

Cave canem morsu (HRV)

duo Andro Manzoni in Leonard Medica Gregorič

 

After druženje v KLUBu PDG z nujazz zasedbo Harlem Underground (SLO)

 

 

Kulturno imetniško društvo Morgan (celoletni festival Ubrane note) v sodelovanju z društvom Dobia Lab in njihovim festivalom LIVE: Musiche di sconfine ter v sklopu  festivala Mesto knjige, in nenazadnje v častni družbi festivala Sajeta - Art & Music Festival, predstavljajo:

 

Koncert tria ELECTROSCOPE (SLO, ITA) bo sploh živa premiera tega projekta, kateri studijski posnetki bodo izšli konec letošnjega leta. Ta koncert bomo v živo snemali in v kolikor bodo posnetki uspešni je predvidena izdaja žive koncertne plošče v letu 2020.

Zasedba:

Zlatko Kaučič - bobni, tolkala, živa elektronika        

Vitja Balzalorsky – električna kitara in elektronika

Massimo De Mattia – flavta, bas flavta                   

 

 

Duo CAVE CANEM MORSU sestavljata Andro Manzoni in  Leonard Medica, dva mlada glasbenika, ki sta se slučajno našla v istem stanovanju in začela skupaj ustvarjati glasbo. Njun skupni zvok nastaja postopoma kot rezultat kompozicijskega procesa, ki se osredotoča na ustvarjanje gostih elektroakustičnih plasti. Vse to pa sloni na sprotni intuiciji obeh glasbenikov, kateri pozornost posvečajo predvsem različnosti in bogatosti zvočnega spektra, pri čemer pa se ne žrtvuje homogenost in organskost struktur.

 

 

HARLEM UNDERGROUND je elektronski glasbeno-eksperimentalni projekt, vsestranskega ustvarjalca Romildo Kumar – Romija, ki ga je v navezavi s kitaristom Aleš Valentinčič – Brdončem iz Deskel zastavil in precej uspešno razvijal tam nekje konec prejšnjega in v začetku tega stoletja. Naveza, ki se je precej uveljavila že v skupini Link Der Wasser, je po dolgoletnem zatišju ponovno združila moči.

Osnova glasbe Harlem Underground je mešanica precej samosvojih elektro-akustičnih zvokov ustvarjenih s pomočjo semplerja, sintetizatorja in različnih efektov (Romildo), nadgrajenih s prepoznavnim Brdončem na precej improviziranih zvokih kitare.

Vabljeni torej na prvo raziskovanje sodobnega jazzovskega biti na idilično lokacijo Atrija Mestne občine Nova Gorica.

 

 

Dogodek organizira KUD Morgan in društvo Dobia Lab v sodelovanju s festivalom Mesto knjige in Sajeta - Art & Music Festival. Dogodek podpirajo Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije, Mestna občina Nova Gorica in drugi kulturi prijazni posamezniki in podjetja.

 

PREDSTAVITEV NASTOPAJOČIH

 

ELECTROSCOPE:

 

Zasedba:

Zlatko Kaučič - bobni, tolkala, živa elektronika      

Vitja Balžalorsky – električna kitara in elektronika

Massimo De Mattia – flavta, bas flavta                    

 

Massimo De Mattia - rodil se je leta 1959 v italijanskem mestu Pordenone in se leta 1970 kot samouk začel učiti flavto. Leta 1980 se je začel ukvarjati z jazzom in improvizirano glasbo ter sodeloval z umetniki, kot so Tom Kirk, Bruno Cesselli, Lanfranco Malaguti, Giovanni Maier, Glauco Venier, U.T.Gandhi, Gianluigi Trovesi, Zlatko Kaučič, Ares Tavolazzi, Nicola Stilo, Stefano Benini, Paolo Birro in Massimo Manzi. Leta 1993 – po izidu prvega albuma Poésie pour Pasolini – so ga kritiki razglasili za enega najbolj zanimivih novih talentov italijanskega jazza (Top Jazz 1993). Od tedaj v Italiji in po svetu sodeluje s številnimi cenjenimi igralci, skladatelji, izvajalci, glasbeniki, režiserji in video umetniki. Omenimo le najvidnejša sodelovanja: Cinemazero (ustanovil je Schermo Sonoro in Zerorchestra – glasba za neme filme); Scuola Sperimentale dell’Attore (Schiele, jazz oratorij - dramaturgija Ferruccio Merisi in Claudia Contin - in Scena Sonora); skladatelj Teho Teardo (Rooms; glasba za film Denti režiserja Gabriela Salvatoresa); madžarski skladatelj in kitarist Sàndor Szabò; umetniki in kiparji, kot so Massimo Poldelmengo (Axiom), Giuseppe Onesti, Franco Costalonga; pisatelji in pesniki, kot sta Marco De Mattia in Vitaliano Trevisan. Navdihnila so ga dela Antonina Artauda (La parte (o)scura, s pianistom Giorgiom Pagorigom). Leta 2000 je za Arts Review HIC ET NUNC realiziral opero Sono un’architettura di suoni istantanei sopra uno spazio che si disintegra (Villa Manin, Passariano – Videm). Istega leta je ustanovil Phophonix Orchestra, s katerim se je z reinterpretacijo mojstrovine Out to lunch! poklonil Ericu Dolphyju – RAI Radiotre, Rim. Udejanja se solistično (War Flute Machine, Pulp, Stratos); v duu s kitaristom Denisom Biasonom (Duel), v triu s Herbom Robertsonom in Zlatkom Kaučičem ter s svojim kvartetom Mikiri.

 

Zlatko Kaučič  je leta 2018 z različnimi projekti in koncerti zaznamoval 40 let svojega ustvarjanja. V tem obdobju je več kot 20 let živel in deloval v tujini ter se v 90-ih vrnil domov v Goriška Brda. Ustvarjalec, ki vztrajno in brezkompromisno hodi po svoji ustvarjalni glasbeni poti, je koncertiral in sodeloval s številnimi vrhunskimi jazzovskimi glasbeniki, kot so Peter Delphinich, Eric Peter, Tete Montoliu, Claude Guillot, Paul Stocker, Mike Osborne, Burton Greene, John Lewis, Steve Lacy, Kenny Wheeler, Paul Bley idr., predaval in poučeval. V različne glasbene projekte je redno vključeval – in še vključuje – kolege z vseh koncev sveta (med njimi so Paul Bley, Steve Lacy in Thelonious Monk Project z Enricom Ravo, Gianluigi Trovesi, Chico Freeman, George Cables, Albert Mangelsdorff, Keeny Wheeler, Alexander Balanescu, Dave Biney, Paul McCandless, Irene Aebi, Trevor Watts, Peter Brötzmann, Steffano Battaglia, Milko Lazar, Agustí Fernández, Joëlle Léandre itn.). Leta 2011 je za svoje delo prejel nagrado Prešernovega sklada.

 

Vitja Balžalorsky velja za enega bolj razpoznavnih in nadarjenih mladih kitaristov na Slovenski glasbeni sceni. Široko glasbeno ustvarjanje sega od jazza, elektronske glasbe, težko kategornih alternativnih godb, noiza do improvizirane in eksperimentalne glasbe. Do sedaj je bul del različnih zasedb in projektih: Balžalorsky / Drašler 3o, Kombo Zlatko Kaučič, Orchestra Senza Confini, Buche 4, Borghesia ter drugih ad hoc domačih in tujih projektih, ki se umeščajo v polje sodobne kreativne improvizirane glasbe in drugih umetniških polj. Trenutno je aktiven kot član zasedb: Carnaval, The B. Bees, Litošt and Olfamoštvo in od jeseni 2017 tudi kot kitarist legendarne skupine Laibach. Leta 2015 se je na 57. edicije Ljubljanskega jazz festivala predstavil svoj solistični projekt.Do sedaj je sodeloval s številnimi priznanimi glasbeniki, kot denimo Evan Parker, Herb Robertson, Eddie Prevot, Alexander Balanescu, Javier Girotto, Ab Baars, Phill Milton, Johanes Bauer, Jean Fracois Laporte, Jim Pougliese, Marco Cappelli, Giovanni Maier, Massimo De Matia, Zlatko Kaučič, Bruno Cesseli, Tomaž Grom in drugi. Je avtor glasbe za različne filme Champagne Twist (r: Harry Rag), The Wedding (R: David Lužar) in Proletarjat na poti v raj (R: Marko Cvejić). Programsko oblikuje cikel Ropotarnica galerije  Škuc  v Ljubljani.

 

 

Duo CAVE CANEM MORSU sestavljata Andro Manzoni in  Leonard Medica Gregorič, dva mlada glasbenika, ki sta se slučajno našla v istem stanovanju in začela skupaj ustvarjati glasbo. Njun skupni zvok nastaja postopoma kot rezultat kompozicijskega procesa, ki se osredotoča na ustvarjanje gostih elektroakustičnih plasti. Vse to pa sloni na sprotni intuiciji obeh glasbenikov, kateri pozornost posvečajo predvsem različnosti in bogatosti zvočnega spektra, pri čemer pa se ne žrtvuje homogenost in organskost struktur.

 

Leonard Medica Gregorič (1997) je začel študij klasične glasbe s sedmimi leti. Leta 2016 je zaključil študij klasične kitare pri prof. Tanja Brecelj Vatovec na Višji glasbeni šoli v Kopru. Trenutno opravlja študij jazz kitare na konservatoriju G. Tartini v Trstu.

 

Bobnar in tolkalec Andro Manzoni se je rodil leta 1994 v Rijeki. Sodeluje v različnih glasbenih in umetniških zasedbah in kolektivih, predvsem v polju svobodne improvizirane glasbe. Sodeloval je med drugimi z: John Riley, Gregory Hutchinson, Han Bennink, Kaja Draksler, Joe Sanders, Andy McKee, idr. Trenutno obiskuje 3. letnik konservatorija G. Tartini v Trstu.

 

 

HARLEM UNDERGROUND je elektronski glasbeno-eksperimentalni projekt, vsestranskega ustvarjalca Romildo Kumar – Romija, ki ga je v navezavi s kitaristom Aleš Valentinčič – Brdončem iz Deskel zastavil in precej uspešno razvijal tam nekje konec prejšnjega in v začetku tega stoletja. Naveza, ki se je precej uveljavila že v skupini Link Der Wasser, je po dolgoletnem zatišju ponovno združila moči. Osnova njihove glasbe je mešanica precej samosvojih elektro-akustičnih zvokov ustvarjenih s pomočjo semplerja, sintetizatorja in različnih efektov (Romildo), nadgrajenih s prepoznavnim Brdončem na precej improviziranih zvokih kitare.

Kulturno umetniško društvo Morgan

Ledine 105, 5000 Nova Gorica, Slovenija

 

Tel: +386 (0)41456754

kud.morgan@gmail.com

ID za DDV: SI88417832

TRR: SI56 1916 0501 0283 115

  • Facebook - White Circle